Med mobil i hand:)

lördag 21 september 2013

Rock n´ Roll från förr:)

Hittade en papperspåse med gamla bilder som jag haft i garderoben. Många bilder har legat där och längtat över att få visas upp. För mig är ju alla kodakögonblick det finns bilder som jag fotat men oxå mina vänner Jennie och Peter. De som hamnar på bloggen är fotade av mig:)

Det är konsertbilder med Samantha Fox och Thåström (under hans industriperiod.)










Missade min tagg på vissa av bilderna men de är copy skyddade av mig!

2 kommentarer:

  1. Vilken Skön blogg du har:) och gillar verkligen denna posten.

    Kolla in min blogg om du gillar inredning och trender:)

    Ha en fin dag

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvaraRadera
  2. Tack det var snällt, kul att du gillar den:) Jag gillar inredning så ska kika in på din blogg:)

    SvaraRadera